среда, 15 мая 2013 г.

Lõpp post


Teema:

Digitaalsete õppematerjalide koostamine
Eesmärgid:

+ Soovin teada mis õppevahendid ja standardid on võimalik kasutada
- Saama rohkem kogemusi töötada semenaaris ja gruppidega
+Õppima ise digitaalsete õppematerjalide koostama
+Vaatama kuidas teised reageerivad minu koostatud õppematerialidele
+ Lahendama mis on vaja mu ise lõpputöö
(+/-)Koostama materialeid sama moodi et kõigidele oleks aru saadav

Tervise problemmi tõttu ei saa ma kõikidel seminaaril osa võtma ja ka tegin oma lõpptöö ilma oma gruppi naabrita, siis see punkt arvan ei olnud täestliku valmistatud.

Muidugi viitamise ja autoriõigusi reegleid ma planeenin kasutada oma lõpputöö jaoks aga praegu juba mõtlen mis mul on vaja teha degitaalse meetodi abiga oma töö jaoks.

 Räägimisega gruppi ees mul on praegu mitte väga hea sest tihti kaotan silma kontakti ja algan palju mõtlema oma sõnadelt ja segan oma räägimise plaani.


Strateegiad:

 

Õppematerialide lugemine ja arusaamine.

(Püüdsin aru saada materiali allikaid lugemise jooksul, aga oli situatsioonid kui mul on vaja kasutada teiste allika kui oli vaja saada lisa informatsiooni)

Nadala kodutöö ise tegemine erinevade allikade kasutades

(Kahjuhk ei saa saada oma kodotoo täpsel ajal.Oli palju põhjused miks oli nii aga see on minu süü)

Seminaaris ja gruppitöö osa võtma

(Semestri keskel mul oli probmemmi tervega ja sellepärast ei saa osaleda kõikidel seminaaridel)


Vahendid/ressursid:

Püüdsin kasutada kõiki mis oli vaja mu töö jaoks. Võib olla vaga vähe kasutasin oma grupinaabri abi.   

Hindamine kriteeriumid:
       Sooviks oelda et kurs oli väga täis kasulik ja süsteemiline. Kõik teemad kai järjestikku. Kui võrrelda eelmisega kursusega, siis see kurs on täielikuma, rohkem informatsiooni ja teemad on tõsisem kui eelmisel. Rohkem ise praktika tööd ja on vaja rohkem õpivõrgustiku kasutamine.

      Oma töö hindan praegu et rahuldav. Mitte kõik kai kui ma planeerisin. Materiali aru saamine võib olla parem ja võimalik on vaja olla rohkem aktiivselt ja saada kodutöö õigel ajal.    

Комментариев нет:

Отправить комментарий