понедельник, 20 мая 2013 г.

3 kodutoo Arvutipõhise testimine


Valitud Arneil, S., & Holmes, M. artikkel  „Juggling hot potatoes: decisions and compromises in creating authoring tools for the Web.“  Teadnud palju asju sellest artiklist, kuidas arenmdas „Hot Potatoes“, missugused küsimusid oli, missugused tehnoloogiad ja reegleid oli ja mis valikud peaksid teda autori teha. Ise „Hot Potatoes kasutasin eelmisel aastal kui algasin töötada abiõpetajaks. Aga seal tegin ma ristsõnu lastede jaoks (JCross). Sellest artikklist saame naita kuidas erinevaid tehnoloogiat ja nende osad kogutud ja ühendatud et looma universaalne programmide kolektsiooni et koostada õpiülesandeid. Muidugi küsimusi mis oli küsitud töötamise läbi on aktuaalsed mitte ainult „Hot Potatoes“ aga ka nendele programmidele, mis töötavad Internetis virtuaalses keskonnas.

Suur vabandage aga minu testi jaoks ma valisin mitte suur aga minu mõttes väga mugav inglise keelne veebikeskond  „Quizeggs“. Mulle seal meeldib rohkem et seal on 8 testi variantid, kaks korda rohkem kui LeMilles ja on võimalus ise otsustada mis reegled tuleb kasutada nende kes minu testi tuleb teha. Siis on Quizeggs juhend inglise keelse aga ka pildidega ja on väga hea kõik naitud. Seda keskonnas on väga sarnane minu lemmik Google Drive vormiga aga seal on rohkem võimalusi kontrollida. Registreerimine ja sisse logimine on väga lihtsad, keskond töötab stabiilsem kui mõned sama keskonnad ja seal on väike juhend. Kui Te tegite midagi vale siis seal kijutatud mis juhtus. Ka väga mugavad levitumise variandid: nagu Internet allik, nagu HTML koodi et sisesta bloggis  või printida.


Kui ei soovi et kõik õpilased teie testi tegiks siis saate passkoodi üle panna nagu mul on.

Minu test
Passkode 20513
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий