вторник, 2 апреля 2013 г.

2 Kodutöö


Varem mul ei ole palju kogemusi kasutada digitaalsed õppimaterialid. Kui on vaja midagi teada siis kasutan mitte  õppimateriali aga ainult tavalised allikad või videot. See oli mitte süsteemselt aga ainult kui oli vaja. Digimateriali koostamisega esimesel kasutasin koolis kus ma töötan.  Esimene keskond oli HotPotatoes. Seal oli vaja teha ristsõnu informaatika jaoks. Minu arves  programm on väga kasulik algklassi õppite jaoks sest seal on väga mugav disain ja interfeis mis lubab õpilaste, ilma problemmi arvuti kasutamisega, lahendada Hot Potatoes ülesande. Mängu  disain pakkuv lapsel huvi ja teeb tuni nagu mäng.

Hiljev oli tutvanud LeMill õppikeskonda. See on „oline service“ (ei ole vajamidagiinsaleerida) mis lubab teie tasuta avalda õppemateriaali , veebilehte, isekontrollimise testi ja teised asju. (Avran et LeMill oleks ka kasutada mitte ainult tunni jaoks aga ka kontrollitöö jaoks kui oli lisatud fuktsioon mitte ainult saada kirju õpetajate aga ka funktsioon mis keelatud ise õppijate vaadata õiget vastut). Tean et 8 märts on juba käinud aga soovin näidata oma test LeMillisja teada kui heame teame naistest (proovige)

Mul on ka väga meeldib veel üks õppekeskond „LearningApps“.  Praegu ma õppin kuidas koostada seal õppimateriali ja soovin öelda et see onparem resursmis ma nägin varem. Väga hea et LearningAppsis on sama asju  et kui teil on meeldib  kellegi ülesande vorm, disain võin interfeis (muster) te saate ühe nuppuga võtta see musteri  ja ainult muuda andmeid. Selle jaoks ei ole vaja midagi instaleerida oma arvutis ja kõik on võimalik teha  „online“  aga fuktsioonid on rohkem kui LeMillis. Värvid ja disain on suurepärane. Kasutamine on arusaadav ja väga mugav.     

Комментариев нет:

Отправить комментарий