вторник, 5 февраля 2013 г.

1 Kodutöö


Minu õpileping

 

Teema:

Ø  Soovin digitaalsete õppematerjalide koostada oskama.

Ø     Sooviks koostada õppematerialide sama sugune
et võimalik seda kasutada erinevadel valdkondades.


Eesmärgid:

Ø  Soovin teada mis õppevahendid ja standardid on võimalik kasutada
Ø  Saama rohkem kogemusi töötada semenaaris ja gruppidega
Ø  Õppima ise digitaalsete õppematerjalide koostama
Ø  Vaatama kuidas teised reageerivad minu koostatud õppematerialidele
Ø  Lahendama mis on vaja mu ise lõpputöö
Ø  Koostama materialeid sama moodi et kõigidele oleks aru saadav


       
Strateegiad:

Ø  Õppematerialide lugemine ja arusaamine.
Ø  Nadala kodutöö ise tegemine erinevade allikade kasutades
Ø  Seminaaris ja gruppitöö osa võtma
Ø  Eksami sooritada mitte rohkem ja mitte vähem kui soovin


        Vahendid/ressursid:

Ø  Inimesed : Õppejõudud, kursukaaslased, inimesed kellel oli kogemus

Ø  Ressursid ja materiaalid:  Google, Wiki ja erinevad teadusartiklid

Ø  Vahendeid: Skype, bloggid, EduFeedr, keskkonnad ja programmid mis seotavad materiali koostamisega ja  redigeerimisega



         
Hindamine kriteeriumid:

Ø  Kas teised saavad mida ma soovin öelda juba kui nad ei ole teemaga seotud

Ø  Kas ma ise saan olla kindel et tähtsemad asjad on märkitud.

Ø  Kas ise saan teha ülesanded ja kui mul on aega plaan siis kas ma saan seda täita.

Ø  Kas ülesande tegemine annab mulle midagi uus kogemus.

Комментариев нет:

Отправить комментарий